پتینه نقش برجسته - گروه تخصصی پتینه یاشیل

پتینه نقش برجسته – گروه تخصصی پتینه یاشیل

تزیینات داخلی, طراحی داخلی
4.8/5 - (73 امتیاز)

پتینه نقش برجسته روی دیوار

همانطور که در مباحث مربوط به پتینه و پتینه کاری نیز اشاره شده است، امروزه یکی از آیتم های مهم و کاربردی در دکوراسیون داخلی خانه های لوکس و مجلل ، استفاده از آیتم های متنوع پتینه کاری می باشد.

پتینه کاری که در عرف ما ایرانی ها رواج دارد ، شامل تکنیک های متنوعی می باشد. علاوه بر این هنر دست اساتید پتینه کاری نیز می تواند در کیفیت کار نهایی موثر باشد.

پتینه نقش برجسته نیز یکی از انواع تکنیک های پتینه کاری می باشد که غالبا با کمک شابلون اجرا می گردد.

پتینه نقش برجسته

در میان انواع تکنیک های پتینه کاری این سبک پتینه کاری خیلی محبوبیت دارد و معمولا کارفرما ها و صاحب کار ها ترجیح می دهند حتما از پتینه برجسته در دکوراسیون داخلی خانه های خود استفاده ببرند.

البته ناگفته نماند پتینه برجسته نسبت به بیشتر سبک های پتینه کاری سخت است و مراحل انجام کار چند مرحله ای را شامل می شود.

بنابراین به تبع سختی کار هزینه و قیمت پتینه نقش برجسته نسبت به سایر تکنیک ها بیشتر است.

با توجه به اینکه می توان انواع طرح و نقش ها را در ضخامت های متنوع روی شابلون برش داده و در نهایت روی دیوار اجرا کرد، نمونه کار های این سبک پتینه نیز خیلی زیاد می باشد.

امروز در کنار نقش های متنوع برجسته ( غالبا از موتیف استفاده می شود ) ، از خطاطی های زیبا و مفهومی نیز در قالب پتینه برجسته استفاده می گردد که یک ایده نوین در این هنر محسوب می گردد.

آموزش پتینه برجسته و پتینه ایتالیایی

آموزش پتینه برجسته یا پتینه ایتالیایی یکی از سر فصل های مهم در هر آموزشگاه پتینه کاری می باشد، یاد گیری این تکنیک خیلی می تواند برای کسی که در نظر دارد پروژه های پتینه کاری داشته باشد، مهم باشد.

پتینه برجسته غالبا با استفاده از خمیر تکسچر و شابلون اجرا می گردد. زمینه کار نیز می تواند بسته به سلیقه های مختلف، ساده و یا پتینه باشد.

گروه تخصصی پتینه یاشیل مفتخر است که با داشتن گروه توانمند و خلاق خود بهترین کارهای پتینه کاری را برای شما به تصویر بکشد.

اگر شما هم علاقمند هستید از پتینه کاری در خانه های خود استفاده کنید می توانید نمونه کارهای مورد پسند خود را برای ما ارسال کنید تا ضمن مشخص کردن قیمت دقیق پتینه کاری ، از مشاوره رایگان کارشناسان هنری گروه یاشیل بهره مند شوید.

ضمنا می توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام یاشیل نمونه کاری گروه را مشاهده نمایید.

اینستاگرام یاشیل

به صفحه اینستاگرام یاشیل ملحق شوید

نمونه کار پتینه برجسته که در تصاویر زیر می توانید مشاهده نمایید اجرا شده توسط پتینه یاشیل در شرکت بزرگ های وب می باشد.

پتینه نقش برجسته

2 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up