طراحی دکوراسیون داخلی

انواع سبک های معروف در طراحی دکوراسیون داخلی

تزیینات داخلی, طراحی داخلی
به این post امتیاز دهید

انواع سبک های معروف در طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی امروزه به یک علم تبدیل شده بطوری که دیگر کمتر کسی رو میشود پیدا کرد که در طراحی و دیزاین داخلی خود از متود ها و سبک خاصی پیروی نداشته باشد و در تزئین دکور داخلی منزل و یا محل کار خود بدون در نظر داشتن اصول طراحی اقدام نماید.

سبک های متفاوتی بسته به نوع سلیقه ها و اعتقادات و فرهنگ محیط پیرامونی میتوان برای طراحی دکوراسیون داخلی انتخاب نمود اما آنچه که اهمیت ویژه دارد تناسب سبک انتخابی با روحیات و علایق و همچنین اندازه و مقیاس محیط داخلی می باشد.
از نظر تاریخی نیز و سبک های دکوراسیون داخلی با توجه به علایق و سلیقه های پادشاهان, پیشوایان دینی و مذهبی, و همچنین بر حسب تناسب موقعیت جغرافیایی متفاوت بوده است.
و باعث شکل گیری سبک های متنوعی در طراحی و معماری دکوراسیون داخلی شده است که گاهی سبک جدید کاملا مغایر با شاخصه های سبک قبلی بوده و بعضی اوقات در تکامل آن قدم برداشته است.
اما گاهی ممکن است برای طراحی دکوراسیون داخلی بخواهیم آمیزه ای از چند سبک را داشته باشیم که این روش نیز خود می تواند یک الگوی طراحی قلمداد شود.
اما با در نظر داشتن همه این مواردی که عنوان شد, ما باید سعی داشته باشیم در طراحی دکوراسیون خود وابستگی ها و علایق خود را بیشتر از چیز در نظر داشته باشیم.

سبک های معروف که اغلب طراحان سعی دارند از آن پیروی نمایند در ادامه مطلب ذکر شده است.

انواع سبک های معروف در طراحی دکوراسیون داخلی

۱- سبک طراحی داخلی مدرن ۲- دکوراسیون داخلی کلاسیک ۳-دکوراسیون داخلی مینیمالیسم ۴-روستیک ۵-سبک ژاپنی ۶-سبک چینی ۷-سبک ماوریک ۸-سبک مراکشی ۹- سبک مصری ۱۰-سبک رومی ۱۱-سبک هندی ۱۲-سبک یونان باستان
۱۳-سبک روکوکو ۱۴-سبک انگلیسی ۱۵-سبک ویکتوریایی ۱۶-سبک فرانسوی ۱۷-سبک سوئدی ۱۸-سیک آرت نوو ۱۹-سبک آرت دکو ۲۰-سبک دکوراسیون داخلی باروک ۲۱-سبک گوتیک ۲۲- سبک اوریگامی ۲۳-سبک مونوکروماتیک 24 – معماری داخلی لافت
در مطالب بعدی سعی خواهد شد به تفصیل در مورد هریک از سبک ها پرداخته شود.

سبک های طراحی داخلی

بهترین سبک معماری داخلی

انتخاب سبک معماری داخلی تحت تاثی عوامل مختلفی می تواند باشد و نمی توان یک سبک معماری را برای همه خانه ها توصیه کرد.

برای خانه هایی که محدودیت فضا ندارند انتخاب سبک های کلاسیک بهتر خواهد بود در حالیکه برای خانه های آپارتمانی و یا در مواردی که صرفه جویی در هزینه های پروژه ملاک انتخاب است ، سبک های معماری مدرن توصیه می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.