پوستر های دیواری جدید

پوستر های دیواری جدید – پوسترهای جدید سه بعدی

تزیینات داخلی, طراحی داخلی
5/5 - (1 امتیاز)

پوستر های دیواری جدید – پوسترهای جدید سه بعدی

گروه هنری یاشیل مفتخر است با همکاری شرکت دکو پرینت پوستر های دیواری جدید را در طرح ها و رنگ های متنوع و با کیفیت های قابل تضمین به مشتریان خود عرضه نماید. پوسترهای جدید سه بعدی ، پوستر اتاق کودک ، پوستر منظره و چشم انداز طبیعت و همینطور پوسترهایی با طرح و عکس شهرهای معروف از محصولات قابل عرضه ما می باشد.

اگر در طراحی داخلی خود فضای مناسبی برای استفاده از پوستر دیواری در نظر گرفته اید می توانید با توجه به سلیقه خود می توانید از میان طرح های بینظیر موجود در آلبوم ما ، طرح مورد نظر خودتون را انتخاب کنید و یا اینکه هر طرح و تصویری که مد نظر خود دارید با کیفیت قابل چاب برای فضایی که در نظر گرفته اید در اختیار گروه یاشیل قرار داده و ظرف حداکثر 72 ساعت پوستر خود را تحویل بگیرید.

با توجه به اینکه نقاشی روی سقف و دیوار در مقایسه با پوستر دیواری بسیار پر هزینه می باشد پیشنهاد می گردد اگر به دنبال داشتن طرح و نقش خاصی هستید بهترین گزینه پوستر دیواری می باشد.

پوستر دیواری دفاتر اداری و سالن اجتماعات که غالبا ً تصاویری مثل منظره و یا المان های شهری انتخاب می شود. و برای اتاق نشمین معمولا طرح های فانتزی و برای اتاق کودک و نوجوان از پوسترهایی با طرح شخصیت های کارتونی بیشتر استفاده می شود.

شما عزیزان می توانید آلبوم کامل پوستر های دیواری روژان را با کیفیت خوب از لینک زیر دانلود کنید . اما اگر به دنبال دانلود آلبوم پوستر دیواری با کیفیت خیلی بالا ( مخصوص چاپ ) هستید می توانید با مدیریت سایت در تماس باشید. حجم فایل مخصوص چاپ در حدود یک گیگ می باشد و تصاویر با کیفیت همراه با نمونه اجرا شده می باشد.

برای آگاهی از قیمت پوستر دیواری با مدیریت سایت در ارتباط باشید

نام فایل : پوستر دیواری

حجم فایل : 87 مگابایت

رمز فایل فشرده : yashiil.com

برای دانلود کلیک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.