پوستر دیواری اتاق کودک

پوستر دیواری اتاق کودک – پوستر دیواری سه بعدی اتاق کودک

تزیینات داخلی, طراحی داخلی
5/5 - (1 امتیاز)

پوستر دیواری اتاق کودک – پوستر دیواری سه بعدی اتاق کودک

پوستر دیواری اتاق کودک :

یکی از آیتم های مهم در طراحی دکوراسیون و تزیینات داخلی، انتخاب طرح و نقش مناسب برای اتاق کودک و نوجوان می باشد. انتخاب پوشش دیواری مناسب می تواند تاثیر زیادی در ایجاد نشاط و آرامش کودک شما داشته باشد.

تزیینات اتاق کودک

یکی از پوشش های دیواری مناسب و محبوب برای اتاق کودک ، استفاده از پوستر دیواری می باشد. اگر بتوانیم متناسب با جنسیت و علاقه کودک خود پوستر دیواری مناسب برای تزیین اتاق کودک انتخاب کنیم، محیط اتاق بسیار می تواند در روحیات کودک ما تاثیر داشته باشد.

تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری :

اکثر افراد تفاوت بین کاغذ دیواری و پوستر دیواری را به خوبی تشخیص نمی دهند. اما باید توجه کرد که تفاوت کاغذ دیواری با پوستر دیواری ، طرح و نقش حاصل از کنار هم قرار گرفتن تکه های پازلی کاغذ و پوستر می باشد.

از کنار هم چسباندن رول های کاغذ دیواری طرح و نقشی حاصل خواهد شد که به تناوب در طول سطح مورد نظر تکرار می شود اما با چسباندن تکه های یک پوستر دیواری یک طرح و نقش واحد شکل خواهد گرفت.

جنس پوستر دیواری اتاق کودک می تواند با توجه به سفارش ما قابل شستشو و یا ساده باشد که هزینه های متفاوتی خواهد داشت.

کودکان معمولا از طرح های ساده و رنگ های معمولی را برای اتاق خود نمی پسند و راغب هستند که تصاویر و نقش های متفاوتی در دیوار و سقف اتاق خواب خود داشته باشند. و معمولا طرح و نقش شخصیت های معروف کارتونی و یا پوستر دیواری حیوانات را ترجیح می دهند.

امروز با گسترش صنعت چاپ و ورود آن به کشور ایران، شرکت های زیادی هستند که پوستر دیواری اتاق کودک در طرح ها و نقش های مختلف و بصورت سفارشی چاپ می کنند و می توانیم برحسب سلیقه و سطح مورد نظر خودمان سفارش پوستر دیواری خود را انجام دهیم.

پوستر دیواری سه بعدی

یکی از جدیدترین پوستر های دیواری که روز به روز محبوبتر می شود و علاقمندان زیادی دارد ، پوستر دیواری سه بعدی می باشد. پوستر دیواری سه بعدی با توجه به طرح و نقش های زیبا و جذاب می تواند یک انتخاب مناسب برای تزیین اتاق کودک شما باشد.

اما باید توجه داشته باشیم جنس و متریال پوستر دیواری اتاق کودک انتخابی ما مرغوب باشد و همچنین نصاب پوستر دیواری که انتخاب می کنیم مجرب باشد. زیرا که زیبایی یک پوستر دیواری با دقت و ظرافتی که در کنار هم چسباندن تکه های مختلف حاصل خواهد شد، دو چندان می شود.

در تصاویر زیر می توانید چند نمونه از پوستر دیواری برای اتاق کودک را مشاهده نمایید.

توجه : گروه یاشیل آماده است هرگونه سفارش پوستر شما را با طرح و ابعاد دلخواه شما در کمتر از 72 ساعت تحویل نماید.

پوستر دیواری اتاق کودک
پوستر دیواری اتاق کودک
پوستر دیواری اتاق کودک
پوستر دیواری اتاق کودک
پوستر دیواری اتاق کودک
پوستر دیواری اتاق کودک
پوستر دیواری اتاق کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up