اتحادیه پتینه کاران - پتینه کاری ساختمان

اتحادیه پتینه کاران ایران – قیمت اتحادیه پتینه کاری

تزیینات داخلی
4.9/5 - (40 امتیاز)

اتحادیه پتینه کاران ایران – تعیین قیمت اتحادیه پتینه کاری

پتینه یکی از آیتم های بسیار کاربردی و محبوب در تزیینات داخلی ساختمان ها محسوب می گردد و می توان پتینه کاری را از مراحل بازسازی ساختمان نیز بشمار آورد.

کاربرد روز افزون این هنر در ساختمان های لوکس باعث رشد و ترقی حرفه پتینه کاری در همه شهرهای ایران شده است و اساتید و هنرمندان زیادی در این حرفه مشغول هستند.

با توجه به تنوع تکنیک های پتینه کاری و همچنین مهارت و چیره دستی مجری کار قیمت پتینه کاری بسیار متغیر می باشد و نمی توان یک قیمت برای آن تعیین کرد.

اتحادیه پتینه کاران - گروه تخصصی پتینه یاشیل

اتحادیه پتینه کاران

تعیین قیمت پتینه کاری برحسب متراژ

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم پتینه کاری تکنیک های متنوعی دارد که اجرای هر کدام از آنها و سختی های خاص خودش را دارد. بطور مثال نمی توان قیمت پتینه ابر و باد را پتینه برجسته یکی لحاظ کرد و قیمت را برحسب متراژ برآورد کرد.

قیمت اتحادیه پتینه کاری در ایران – نرخ اتحادیه پتینه کاری

همانطور که می دانید برای اغلب مشاغل و حرفه های کشور اتحادیه ها و سندیکا هایی تشکیل می شود که از جمله مسئولیت های این اتحادیه ها تعیین قیمت و دستمزد های آن حرفه، تعریف وظایف و مسئولیت ها و داوری در موارد که مورد اختلاف باشد و … می باشد.

اما تا کنون در هیچیک از شهرهای ایران برای شغل پتینه اتحادیه پتینه کاری تعیین نشده است و این حرفه هنری بعنوان یکی از مشاغل زیر مجموعه نقاشی ساختمان تلقی می گردد.

اما با توجه به اینکه پتینه کاری بیشتر جنبه هنری دارد قیمت مشخصی از سوی اتحادیه نقاشی ساختمان برای پتینه کاری تعیین نمی شود و ملاک مشخصی برای ارائه قیمت اتحادیه پتینه کاری در سال های مختلف وجود ندارد.

تعیین قیمت دقیق پتینه کاری

برای تعیین قیمت دقیق پتینه کاری معیار های مهمی هستند که در قیمت و برآورد دقیق پروژه پتینه کاری موثر هستند.

از جمله این موارد می توان به تکنیک پتینه کاری، متراژ کار ، محل پروژه ، سختی کار و مجری کار اشاره کرد.

سایت  ها و پیج های زیادی هستند که حرفه پتینه کاری را در پیش  گرفته اند و در این زمینه فعالیت دارند و می توان از آنها قیمت پتینه کاری را استعلام کرد.

اما پیشنهاد ما این است که حتما برای اطلاع از قیمت دقیق پتینه کاری بایستی از پروژه بازدید صورت گیرد و موارد و آیتم هایی که قرار است اجرا گردد به تائید طرفین برسد و بعد قیمت ارائه گردد.

لیست قیمت پتینه کاری :

یک راه تقریبا مناسب برای تعیین قیمت پتینه کاری پروژه، استفاده از لیست قیمت انواع تکنیک های پتینه کاری می باشد.

بعضی از گروه های پتینه کاری برای هر تکنیک پتینه کاری یک قیمت معین کرده اند و برحسب این لیست و متراژ اجرای تکنیک پتینه کاری، پروژه را برآورد قیمت می کنند. این لیست می تواند جایگزین قیمت اتحادیه پتینه کاران باشد.

قیمت پتینه کاری در تهران

ما در گروه یاشیل سعی داریم برای راحتی در تصمیم گیری شما عزیزان برای برآورد هزینه پروژه پتینه کاری خودتان ، هر ساله لیست قیمت پتینه کاری گروه خود را به نمایش بگذاریم.

سایت خانه سبز – سایت تخصصی پتینه کاری

سایت خانه سبز یکی از سایت هایی هست  که اغلب پتینه کارها در این سایت معرفی شده اند و یا اینکه نمونه کار پتینه خود را آگهی کرده اند.

شما می توانید با مراجعه به سایت خانه سبز با اغلب اساتید پتینه کاری ایران آشنا شوید.

این کار می تواند جایگزین خوبی برای برآورد قیمت اتحادیه پتینه کاران باشد.

تمام تلاش ما در گروه یاشیل ارائه راهکار هایی برای شفافیت در قیمت گذاری و آگاهی از کیفیت کارها و انتخاب آگاهانه گروه پتینه کاری می باشد.

2 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.