فیلم آموزش پتینه کاری

فیلم آموزش پتینه کاری – عکس پتینه کاری

تزیینات داخلی
5/5 - (2 امتیاز)

خیلی از افرادی که در زمینه تزیینات ساختمانی فعالیت دارند ، تمایل دارند تا با دیدن فیلم آموزش پتینه کاری و یا دیدن عکس های پتینه کاری با این هنر زیبا آشنا شوند.

فیلم آموزش پتینه کاری

کلاس آموزش پتینه کاری – ورکشاپ پتینه کاری

اما باید بدانیم که برای داشتن یک آموزش خوب و یادگیری تخصصی و حرفه ای هر شغل و کسب و کاری نمی توانیم به دیدن چند کلیپ و عکس اکتفا کنیم.

لازمه یادگیری دقیق پتینه کاری مانند هر حرفه دیگر نیازمند صرف هزینه می باشد و نمی توان ویدیو یا فایل رو یافت که بطور کامل و با جزییات این هنر را آموزش دهد مگر اینکه فایل های آموزشی باشد که با دریافت هزینه به هنرجویان داده می شود.

اما نکته اینجاست که آیا فیلم آموزش پتینه کاری حتی اگر مراحل انجام کار را با جزییات کامل شرح دهد ، می تواند یک آموزش 100 درصد برای ورود به بازار کار پتینه کاری باشد؟

جواب ما به این سوال منفی می باشد. زیرا که در حین دیدن ویدیو و انجام عملی کار ممکن است سوالاتی برای ما پیش بیاید که ویدیو نمی تواند جوابگوی ما باشد.

البته فایل ها و ویدیو های آموزش پتینه کاری می تواند مزایایی هم داشته باشد که مهمترین آن شناخت و الگو برداری از تکنیک های متنوع پتینه کاری باشد.

پیشنهاد ما این است که اگر شما می خواهید از ابتدا آموزش پتینه کاری را پیگیری کنید نیازمند این هستید که حتما در کلاس آموزش پتینه کاری شرکت داشته باشید.

اما اگر یک پتینه کار حرفه هستید می توانید با دیدن فیلم های آموزش پتینه کاری و حتی عکس های پتینه کاری از خلاقیت و هنرمندی سایر رقبا و همکاران خود ایده بگیرید و برای پروژه های آتی از ان استفاده کنید.

سوال دیگری که ممکن است در خصوص فیلم آموزش پتینه کاری مطرح باشد این است که از کجا می توان این ویدیو ها را تهیه کرد.

آموزش پتینه کاری در اینستاگرام :

شاید راحت ترین روش برای الگو برداری از طرح های پتینه کاری دنبال کردن پیج های اینستاگرام اساتید پتینه کاری می باشد. اما معمولا این ویدیو ها کوتاه هستند و بیشتر جنبه نمایشی دارند تا آموزشی . بنابراین دیدن آنها فقط برای ایده برداری می تواند مفید باشد.

https://www.instagram.com/p/CHYX_bZD7MJ/

فیلم آموزش پتینه کاری در آپارات :

روش دوم سایت آپارات می باشد که می تواند با جستجوی واژه ” پتینه کاری ” با آرشیو این هنر دست پیدا کرد که با کمی صرف زمان می توان فایل های مفیدی پیدا کرد.

فیلم آموزش پتینه کاری در یوتیوپ :

اما اگر کمی به زبان انگلیسی آشنایی دارید می توانید با جستجو در سایت یوتیوپ فایل های ارزشمند تری در این زمینه پیدا کرد که معمولا مفیدتر از دو روش پیش گفته می باشد.

البته ممکن است دانلود ویدیو مورد نظر از سایت یوتیوپ کمی برای شما سخت باشد ، با نصب نرم افزار های جانبی و یا سایت هایی که برای دانلود از یوتیوپ هستند این مشکل شما برطرف می شود.

آموزش پتینه کاری در پینترست :

یکی دیگر از منابع و سایتی که می تواند در آموزش و یا الگو برداری از تکنیک های پتینه کاری موثر باشد ، سایت پینترست است که معمولا عکس های پتینه کاری و فیلم های آموزش پتینه کاری متنوعی از طرف کاربران ایرانی و خارجی در آن آپلود می شود و شما می توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

اما همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره شد، برای یادگیری حرفه ای و صفر تا صد پتینه کاری می بایست در کلاس های آموزش پتینه کاری و آنهم در یک آموزشگاه پتینه کاری معنبر شرکت داشته باشید.

انجام عملی پتینه کاری در کارگاه های آموزشی خیلی بهتر از دیدن ویدیو و عکس می باشد. زیرا که ممکن است در حین اجرای پتینه ، سوالات و ابهاماتی پیش بیاید که در فایل های آموزشی به راحتی از این مسائل گذر می شود و توضیح داده نمی شود.

ضمن اینکه وقتی یک حرفه ای را بطور کامل یاد گرفته باشیم می توانیم با تسلط و اعتماد به نفس کامل با مشتریان وارد مذاکره شویم که تسلط ما خیلی می تواند در نتیجه مذاکره موثر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.