نماد سایت گروه طراحی و معماری یاشیل

نقاشی ساختمان در تهران و شهرستان ها – قیمت نقاشی ساختمان در تهران

نقاشی ساختمان در تهران و شهرستان ها

نقاشی ساختمان در تهران و شهرستان ها

4.9/5 - (31 امتیاز)

نقاشی ساختمان در تهران و شهرستان ها

یکی از آیتم های مهم در تزیینات داخلی هر ساختمان نقاشی ساختمان می باشد که می تواند یک جلوه خوبی برای ساختمان باشد.
رنگ آمیزی منازل مسکونی ، تجاری و اداری یکی از اهم خدمات گروه یاشیل می باشد.
باید در نظر داشته باشیم که رنگ کردن ساختمان در تهران و رنگ آمیزی ساختمان در شهرستانها ممکن است به لحاظ قیمت و هزینه و یا حتی کیفیت کار اجرایی باهم تفاوت دشته باشند.

نقاشی ساختمان در تهران و حومه

معمولا قیمت نقاشی خانه و منزل در شهر تهران به لحاظ تعدد بالای تعداد نقاشان و فعالان این حوزه پایین تر می باشد. ضمن اینکه ممکن است دسترسی به مصالح و ابزارهای مورد نیاز نقاشی در شهر تهران در مقایسه با سایر شهرستان ها راحت تر و ارزانتر خواهد بود.
با توجه به بازار رقابت سنگین نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان در تهران نسبت به شهرستانها ، کیفیت کارهای اجرا شده بهبود یافته است. و نیز استفاده از تکنیک نوین نقاشی ساختمان باعث رشد و ترقی این حرفه در تهران شده است.

نقاشی ساختمان در شمال تهران، نقاشی ساختمان در شرق تهران، نقاشی ساختمان در غرب تهران و نقاشی ساختمان در جنوب تهران از کلیدواژه های پر تکرار در حیطه کاری نقاشی منازل می باشد.

نقاشی ساختمان در شهرستان

هزینه نقاشی ساختمان در شهرستان ها به دو دلیل ممکن است نسبت به تهران بالاتر باشد.
1- ممکن است نیروی کار ماهر و متخصص در شهرستان کم باشد که باعث خواهد شد به دلیل کمبود نیروی کار ، نقاشان قیمت های بالاتری ارائه دهند.
2- با توجه به اینکه بطور نسبی می توان گفت ایده های جدید و خلاقانه در هر کاری معمولاً ماحصل یک بازار رقابتی می باشد، بنابراین اکثر تکنیک های جدید و ایده های نوین حاصل دسترنج بازار کار نقاشان تهرانی می باشد. و این امر باعث می شود اغلب کارفرمایان شهرستانی به دنبال جذب نیروی نقاش ساختمان از تهران باشند.
اعزام تیم نقاشی ساختمان به شهرستانها معمولا با افزایش قیمت ( ناشی از هزینه های رفت و برگشت و اقامت ) مواجه خواهد شد.
البته ممکن است اعزام تیم نقاشی ساختمان به شهرستانها برای هر تیم نقاشی مقدور و یا مقرون به صرفه نباشد.

همچنین بخوانید : معرفی کامل حرفه نقاشی ساختمان

گروه یاشیل این افتخار را دارد که برای انجام پروژه های نقاشی خانه های مسکونی ، اداری و تجاری در همه شهرها و استان های کشور نیروی کار کاملاً مجرب اعزام نماید.

نقاش ساختمان حرفه ای

در میان انبوه اساتید نقاشی ساختمان با تنوع قیمت و کیفیت اجرایی، انتخاب نقاش ساختمان حرفه کار مشکلی خواهد بود. اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که هیچ ارزانی بی دلیل نخواهد بود. بنابراین نباید کیفیت را فدای قیمت پایین کنیم که این کار به احتمال زیاد برای ما دوباره کاری خواهد بود و یا ماندگاری لازم را نخواهد داشت.

نقاش ساختمان حرفه با برآوردی که از مدت زمان اجرای کار، هزینه متریال مصرفی و اجرت اجرا انجام می دهد، یک قیمت برای پرژه نقاشی ساختمان ارائه می دهد.

توجه داشته باشید که در پروژه های با متراژ زیاد بخاطر سرشکن شدن بعضی هزینه، قیمت تعیین شده برای هر مترمربع رنگ آمیزی ساختمان تا حدودی پایین تر خواهد بود.

قیمت نقاشی ساختمان

 با توجه به اینکه قیمت همه خدمات و کالاها در کشور بطور مداوم در حال تغییر و غالبا در حال افزایش می باشد ، قیمت نقاشی ساختمان نیز دچار تغییرات می گردد.

این تغییرات هم بخاطر افزایش متریال و ابزار مورد نیاز نقاشی ساختمان می باشد و هم شامل افزایش اجرت و مزد کار نقاشی می باشد.

برای اطلاع از قیمت دقیق نقاشی ساختمان بخوانید : لیست قیمت نقاشی ساختمان

برای آگاهی از شرایط و قیمت نقاشی ساختمان می توانید با کارشناسان ما در گروه یاشیل تماس داشته باشید : 09127052097 

همچنین سایر خدمات ما را می توانید از طریق پیج اینستاگرام یاشیل دنبال نمایید.

خروج از نسخه موبایل