نماد سایت گروه طراحی و معماری یاشیل

طراحی و نقاشی مینیاتور روی سقف و دیوار

5/5 - (9 امتیاز)

طراحی و نقاشی مینیاتور روی سقف و دیوار

طراحی و نقاشی مینیاتور روی سقف و دیوار

نقاشی مینیاتور یکی از سبک هنر نقاشی می باشد که در میان ایرانیان خیلی محبوب می باشد. تاریخچه این هنر در ایران به دوران ماقبل اسلام بر می گردد. اساتید این سبک تخلیات عارفانه و عاشقاه خود را بدون هیچ قید و بند موجود در افکار واقع گرایانه به تصویر می کشند.

اما امروزه از این هنر برای زیبایی و تزیینات داخلی ساختمان در قالب نقاشی های سقفی و دیواری استفاده می شود.

در مقابل انواع نقاشی های سبک های نقاشی اروپایی ( نقاشی رومی، نقاشی فرشته و مورال ) که در تزیینات داخلی دکوراسیون های کلاسیک استفاده می شود، استفاده از طراحی مینیاتور روی سقف و دیوار طرفداران خود را دارد.

برای زیبا سازی دکوراسیون داخلی خانه و ساختمانهایی که از سبک دکوراسیون داخلی سنتی استفاده شده است، استفاده از هنر طراحی و نقاشی مینیاتور  بسیار مرسوم و با اهمیت می باشد.

از این سبک طراحی و نقاشی برای زیبا سازی و تزیینات داخلی رستوران ها، آموزشگاه ها، نهاد های دولتی و خصوصی و … که سبک سنتی دارند اسفادده می شود.

یکی از شاخصه های مهم و تاثیر گذار در این نوع سبک هنری استفاده از طیف های رنگی متنوع در کنار هم می باشد که روحیه نشاط و سرزندگی به محیط می بخشد.

در این مطلب سعی شده است چند نمونه از این طراحی ها که آثار اساتید سعید مظفری و علیارپور برای آشنایی بیشتر شما با این سبک هنری آورده شود.

البته گروه طراحی یاشیل این اطمینان را به شما می دهد تا طرح و نقش انتخابی شما را با بهترین کیفیت، در اندازه دلخواه شما و در کمترین زمان ممکن به قلم آورد. و با توجه به هنرمندی و تجارب اساتید هنری خود هیچگونه محدودیتی در طراحی ایده های شما نخواهد داشت.

 

 

 

 

خروج از نسخه موبایل