نماد سایت گروه طراحی و معماری یاشیل

دکوراسیون پشت تلویزیون – دکوراسیون پشت تی وی

5/5 - (1 امتیاز)

دکوراسیون پشت تلویزیون یا دکوراسیون پشت تی وی یکی از قسمت های مهم در طراحی داخلی محسوب می گردد. زیرا که یکی از نقاطی می باشد خیلی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

بنابراین هرچقدر دکوراسیون پشت تلویزیون را با دقت و ظرافت در نظر بگیریم بطور کلی دکوراسیون سالن تی وی روم ما بیشتر محبوبتر خواهد بود.

برای پوشش دیوار پشت تلویزیون می توان ایده های مختلفی را در نظر داشت که هر کدام مزایا و معایب خود را دارد.

برای دکوراسیون پشت تلویزیون یا همان دکوراسیون پشت تی وی چند طرح و متریال در ادامه مطلب آورده شده است که میوانید با توجه سلیقه و میزان هزینه ای که برای طراحی داخلی خود در نظر دارید، یکی از این طرح ها را انتخاب نمایید.

 

 

پوستر دیواری پشت تی وی :

یکی از متریال هایی که می توان برای تزیین و زیبا سازی پشت تی وی ( TV ) از آن استفاده کرد ، پوستر دیواری می باشد.

پوسترهای دیواری ساده و سه بعدی یکی از راحت ترین و کم هزینه ترین متریال های ما برای طراحی دیوار پشت تلویزیون می باشد.

 

 

 

 

 

کاغذ دیواری مناسب برای پشت تی وی

شاید بتوان گفت راحت ترین و کم هزینه ترین متریال برای طراحی دیوار پشت تلویزیون ، استفاده از کاغذ دیواری می باشد که می توانیم با توجه به سبک دکوراسیون داخلی خود ، کاغذ مناسب را برای دیوار پشت تلویزیون در نظر بگیریم. پیشنهاد می شود اگه برای پوشش دیوار کل سالن تی وی ، کاغذ دیواری در نظر گرفته اید ، برای دیوار پشت تلویزیون از طرح و رنگ متفاوتی نسبت به سایر قسمت ها استفاده کنید.

 

استیکر مناسب برای سالن تی وی :

اگر سبک دکوراسیون داخلی ما به سمت دکوراسیون مدرن گرایش دارد، یکی از ایده های دکوراسیون پشت تلویزیون استفاده از استیکر دیواری مناسب می باشد. تنوع طرح و رنگ استیکرها بسیار زیاد است و حتی می توانید هر طرح و نقشی که خودتان دوست دارید سفارش دهید تا در ابعاد مورد نظر طراحی و چاپ گردد.

 

سنگ آنتیک :

سنگ آنتیک یکی دیگر از انتخاب های ما می تواند باشد. استفاده از این متریال کمی هزینه بر خواهد بود ولی ماندگاری آن به مراتب بالا می باشد. برای دکوراسیون داخلی به سبک روستیگ استفاده از سنگ آنتیک برای دکوراسیون پشت تلویزیون بسیار مناسب خواهد بود.

 

 

 

 

صفحه ام دی اف ( MDF )

صفحه ام دی اف یکی دیگر از متریال های پر کاربرد برای دکوراسیون پشت تلویزیون و همینطور میز تلویزیون می باشد که می تواند در طرح ها و رنگ های مختلف از آن استفاده کرد.

تکنیک های دیگری نظیر پتینه کاری ، گچبری ،کناف ، نقاشی یواری و … از دیگر پوشش هایی هستند که می توان در دکوراسیون پشت تلویزیون از آن بهره برد.

 

 

خروج از نسخه موبایل