نماد سایت گروه طراحی و معماری یاشیل

نمونه کار نقاشی دیواری – نقاشی سقفی

نمونه کار نقاشی دیواری

نمونه کار نقاشی دیواری

4.9/5 - (23 امتیاز)

اگر سری به سایت های اینترنتی و یا پیج های اینستاگرام بزنید نمونه کار نقاشی دیواری و نقاشی سقفی زیادی را می توانید مشاهده نمایید که هر کدام به دست یک هنرمند نقاش و با کیفیت های مختلف به اجرا درآمده است.

با توجه به اینکه یکی از آیتم های محبوب در دکوراسیون داخلی خانه های لوکس استفاده از نقاشی روی دیوار و سقف است که بعد از اتمام کار نقاشی ساختمان اجرا می گردد.

بنابراین امروزه بازار رقابت در این عرصه نیاز بسار داغ شده است.

اکثر نمونه کار نقاشی دیواری که برای ساختمان انتخاب و به تصویر کشیده می شود، بر گرفته از آثار هنری هنرمندان غرب می باشد.

هنرمندان و نقاشان زیادی هستند که با توجه به رونق بازار نقاشی روی دیوار و سقف ، نقاشی روی بوم و تابلو را رها کرده و روی به این حرفه در ساختمان اورده اند.

یکی دیگر از دلایلی که هنرمندان به نقاشی روی سقف و دیوار گرایش پیدا کرده اند، درآمد بالای این حرفه نسبت به نقاشی روی بوم می باشد.

در دکوراسیون های سبک کلاسیک معمولا قسمتی از سقف و یک یا چند دیوار را به نقاشی دیواری اختصاص می دهند.

گرچه این الگو ها و نقاشی ها گویای داستان ها و خاطرات کشور هایی هستند که با فرهنگ ما بیگانه است ، ولی امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.

نمونه کار نقاشی دیواری

همانطور که پیش تر گفته شد ، نقاش ها و هنرمندان زیادی روی به نقاشی روی دیوار و سقف آورده اند و همین موضوع باعث می شود با طیف وسیعی از کیفیت های خوب و بد در نقاشی روبرو باشیم.

بنابراین ما پیشنهاد می کنیم :

حتما قبل از انتخاب نقاش برای به کشیدن و به اجرا درآوردن طرح و نقش پیشنهادی شما، از نمونه کارهای اجرا شده او بازدید داشته باشید.

قیمت و هزینه نقاشی روی دیوار و سقف :

یکی از سوالات پر تکرار که مخاطبین سایت و پیج یاشیل از ما می پرسند، تعیین قیمت نقاشی روی سقف و یا دیوار می باشد.

یکی از مقوله های مهم در این راستا دیدن نمونه کار نقاشی دیواری مورد نظر مشتری یا کارفرما می باشد. زیرا که پر کار بودن و داشتن جزییات زیاد می تواند باعث صرف زمان و هزینه بیشتر باشد.

اما مهمترین مساله کیفیت کار اجرایی می باشد. اینکه یک نقاشی اثر کدام هنرمند باشد عامل بسیار مهم در تعیین قیمت نقاشی می باشد.

دور از انتظار نیست که قیمت تعیین شده برای نقاشی دیواری توسط اساتید نامی و برند های مطرح بیشتر از هنرمندان تازه کار باشد.

همچنین بخوانید : پتینه و تکنک های پتینه کاری

همچنین عواملی مثل : ارتفاع و سختی کار، محل انجام پروژه ، تعداد نقاشی های درخواستی ، تعداد نقش و فرشته ای که قرار است نقاشی شود از دیگر موضوعاتی می باشند که هزینه تمام شده یک پروژه نقاشی دیواری را تعیین می کند.

نقاشی مینیاتور روی سقف و دیوار

نوع دیگر از نقاشی دیواری استفاده تکنیک نقاشی مینیاتور روی سقف و دیوار است . معمولا ایرانی های هایی که به هنر ایران باستان اهمیت می دهند و دوست دارند بجای استفاده از طرح و نقش های اروپایی و قاعدتا غربی از هنر و سبک های ایرانی استفاده کنند، این سبک نقاشی را ترجیح می دهند.

https://www.yashiil.com/wp-content/uploads/2021/12/نمونه-کار-نقاشی-دیواری-و-سقفی.mp4
نمونه کار نقاشی دیواری و سقفی
blob:https://www.yashiil.com/1df1d264-8548-4c74-aa25-aa6d3377a89d
نمونه کار نقاشی دیواری و سقفی
https://www.yashiil.com/wp-content/uploads/2022/02/نقاشی-مینیاتور-روی-سقف-و-دیوار-1.mp4
نمونه کار نقاشی دیواری و سقفی

البته تکنیک های دیگری برای نقاشی روی سقف و دیوار نیز وجود دارد منجمله نقاشی موتیف ، طرح هایی که بصورت ورقطلا اجرا می گردد ، نقاشی شاخ و برگ گل و گیاه ( گاهی بصورت نقش برجسته اجرا می گردد ).

بری دیدن نمونه کاری بیشتر اینجا کلیک کنید

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به پیج اینستاگرام یاشیل سر بزنید.

خروج از نسخه موبایل