دیوارکوب و انواع مختلف آن

دیوارپوش و انواع مختلف دیوارپوش / دیوارکوب PVC و MDF

تزیینات داخلی, طراحی داخلی
5/5 - (1 امتیاز)

دیوارکوب و انواع مختلف آن / دیوار کوب PVC و MDF

دیوارکوب و انواع مختلف دیوارپوش

دیوارها همواره نقش بسیار موثری در دکوراسیون داخلی داشته اند. به همین جهت روش های مختلفی برای تزئین دیوار ها بوجود آمده است. یکی از روش هایی که برای تزئین وپوشاندن دیوار بوجود آمده، دیوارکوب است. دیوارهای پیش ساخته ای که روی دیوار نصب می شوند دیوارکوب نامیده می شوند.

دیوارپوش یا دیوارکوب در انواع مختلف و طرح ها و رنگ های زیبا و متنوعی تولید شده اند که در بخش های مختلف محل سکونت یا محل کار یا دیگر فضاها قابل استفاده است.

همچنین استفاده از این متریال ها بستگی به سبک دکوراسیون داخلی شما خواهد داشت. مثلا باید بدانیم که طراحی و دکوراسیون داخلی ما از قالب دکوراسیون کلاسیک الگو گرفته است یا از دکوراسیون داخلی مدرن ؟

دیوارکوب به راحتی بر روی دیوار قابل نصب هستند و نیازی به بنایی ندارند. دیوارکوب علاوه بر انواع مختلف و تنوع رنگی و طرح و عملکردهای متفاوتی که دارند و همچنین قابلیت اجرا با قیمت مناسب، آن ها را به انتخاب مناسبی برای مشتریان تبدیل کرده است.

دیوارکوب در برابر آتش سوزی، رطوبت و صدا عایق خوبی هستند و بر حسب نیازی که در خانه، فروشگاه، رستوران و سایر مکان های اداری و تجاری که وجود دارد می توانید دیوارکوب را انتخاب کنید.

انواع مختلف دیوارکوب :

  1. دیوار کوب PVC
  •  PVC تو خالی
  •  PVC تو پر

2. دیوار کوب MDF

از انواع دیوارپوش می توان به دیوارکوب های تزئینی اشاره کرد. یک نوع آن، پی وی سی تو خالی است. این نوع دیوار کوب دارای کیفیت و مقاومت بالایی است که دارای دو مدل چاپی و روکشدار است. از بین این دو مدل طرح روکشدار مقاوم تر هستند.

دیوارکوب و انواع مختلف آن

دیوارکوب و انواع مختلف آن

دیوار پوش توپر

دیوارپوش PVC توپر نوعی دیگر از پوشش های دیواری است. از مزایای این متریال این است که دارای وزن و چگالی پایینی می باشد. مقاومت بالایی دارد و در برابر سایش و اشعه مقاومت بالایی دارد. دیوار کوب PVC توپر را می توان به هر مدل که مایل باشید برش دهید و بوسیله پیچ یا میخ آن ها را نصب کرد. آن ها به راحتی قابل حمل هستند و رقیب و جایگزینی به جای چوب و سنگ ها محسوب می شوند.

دیوارکوب و انواع مختلف آن

دیوارکوب و انواع مختلف آن
دیوارکوب و انواع مختلف آن

دیوارپوش MDF

نوع دیگری از دیوارپوش های تزئینی دیوارکوب MDF است. این متریال در برابر ضربه از مقامت بالایی دارند و همین باعث رضایت بسیاری از مشتریان شده است.

دیوارکوب و انواع مختلف آن

دیوارکوب و انواع مختلف آن

دیوارکوب و انواع مختلف آن

چند نکته در مورد دیوارپوش

یکی از عواملی که که هنگام انتخاب دیوار کوب باید به آن توجه کنید این است که در برابر تغییرات دما مقاوم باشد و از حالت خود خارج نشود و زیبایی خود را حفظ کند.

دیوار کوب های بی کیفیت بعد از مدتی باد کرده و رنگ خود را نیز از دست می دهند بنابراین انتخاب یک برند با کیفیت بسیار مهم است.

زیرسازی و یکدست سازی دیوار نیز باید قبل از نصب انجام شود و فضایی باید برای تاسیسات در زیر آن در نظر گرفته شود.

گاهی لازم است دیوار کوب دارای انحنا باشد. در این مواقع باید از روشی برای ثابت نگه داشتن آن استفاده کرد تا به آن فشار وارد نشود.

همچنین باید روکش یک دستی داشته باشند تا حتی هنگام نصب، بین اتصالات آن جایی بدون روکش باقی نماند.

پیشنهاد می کنیم برای دیدن نمونه کارهای اجرایی بیشتر به پیج اینستاگرام یاشیل سر بزنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up